De dag van morgen na vanavond

10-07-2024

Beste ouders,

Vanavond is het weer een spannende avond, want het Nederlands Elftal speelt een belangrijke wedstrijd! Dat betekent dat het voor velen van ons een latertje wordt, en mogelijk ook voor enthousiaste jonge Benedictusvoetbalfans.

Helaas kunnen we de kinderen geen vrij geven van school. Mocht u morgenochtend moeite hebben om uw kind wakker te krijgen, dan is dat begrijpelijk. We willen u echter herinneren aan het volgende: om 8.45 uur begint de musical van groep 8, waar ook opa’s, oma’s en andere groepen aanwezig zullen zijn. Daarom is het tussen 8.45 uur en 10.15 uur niet mogelijk om de school binnen te komen.

We hopen op een geweldige wedstrijd vanavond en een fantastische musical en afscheidsavond morgen!

Vriendelijke groeten,

Theresia Ruijter-Winder