Save de date en laatste nieuws Avondvierdaagse

28-05-2024

Save de date

Vrijdag 28 juni vindt vanaf 16.30 uur tot 18.30 uur de midzomer jaarmarkt plaats met o.a. het thema Olympische Spelen. Hapjes, drankjes en spelletjes zijn er voor iedereen. Wij hopen dat u samen met uw kind(eren) komt kijken en genieten; dus Save de date!

Avondvierdaagse

Nieuwsbericht Avondvierdaagse Benedictusschool 2024

Beste ouders en verzorgers,

Volgende week is het zover; editie 2024 van de avondvierdaagse gaat van start.

In totaal zullen er 151 ingeschreven kinderen vanuit de Benedictusschool dit jaar gaan wandelen; geweldig!

Contact:

Aanspreekpunten tijdens de avondvierdaagse zijn Bianca (0681034254) en Nathalie (0619802324)

Als er iets is, neem gerust contact met ons op!

Begeleiding kinderen:

Als ouders dragen we zelf de verantwoordelijkheid voor onze eigen kinderen. Mocht je zelf een avond niet mee kunnen lopen, vraag dan een andere ouder om je kind(eren) te begeleiden. Let op: dit geldt voor alle klassen! Alle ouders helpen bij het aanspreken van kinderen mocht dat nodig zijn. Belonen en aanmoedigen uiteraard ook! Als groep van de Benedictusschool blijven we bij elkaar lopen. De groep is te herkennen aan ouders die een bordje zullen dragen, deze worden aan de start aan de ouders uitgedeeld.

T-shirt:

Maandag 3 juni krijgen alle ingeschreven lopers een t-shirt uitgedeeld in de klas. De bedoeling is dat dit t-shirt elke wandeldag gedragen wordt. De t-shirts zijn eigendom van school en aan u de vraag om na de vierdaagse z.s.m. het shirt gewassen in te leveren bij de juf of meester (we werken met een afvinklijst).

Tijden en Route:

Elke dag wordt er gestart vanaf het schoolplein van de Radboudschool aan de Breedelaan.

De 10KM groep verzamelt daarvan af 18:00 uur, start 18:15 uur.

De 5KM groep verzamelt vanaf 18:15 uur, start 18:30 uur.

Onze route wordt iedere wandel dag rond 16:00 bekend gemaakt op de website van de avondvierdaagse: www.avondvierdaagseheiloo.nl

Pauzeplekken:

Elke dag is er een pauzeplek aangewezen. Beiden loopgroepen kunnen hier gebruik van maken. Bij de pauze is er door ons een pakje/bekertje drinken geregeld voor de kinderen met iets lekkers erbij. Let op: geen school t-shirt aan, is geen drankje en hapje. Er is voor elke ingeschreven kind specifiek ingekocht!

Medaille uitreiking:

De medaille uitreiking vindt plaats bij de finish bij de Radboudschool.

Hier zullen tafels staan klaar staan voor onze school en worden per kind de medailles uitgedeeld; FEEST!

Wij wensen iedereen veel wandelplezier en laten we met elkaar er een leuke week van maken!

Sportieve groet,

Bianca & Nathalie