'Aangehaald'

Avondvierdaagse (z.s.m. inschrijven)

Verjaardag leerkrachten

Kampweek groep 8

De Avondvierdaagse 2024 (voor 20 mei inschrijven!!)

De avondvierdaagse 2024 vindt plaats van 4 juni t/m 7 juni.

De inschrijfkosten bedragen dit jaar 8 euro per kind. Voor dit bedrag regelen wij de inschrijving, de medaille, de pauze snacks en drankjes. Wanneer dit bedrag is overgemaakt geldt dit gelijk als de inschrijving. Graag ontvangen wij de inschrijfgelden voor maandag 20 mei op onderstaand rekeningnummer. Graag per kind apart inschrijven met de juiste omschrijving, namelijk;

voor + achternaam per kind

5 km of 10 km

hoeveelste keer uw kind meeloopt (ivm cijfer op de medaille)

NL28RABO0327006242 t.n.v. RKBS Benedictus

Uiteraard is het ook mogelijk om 1, 2 of 3 avonden te lopen als 4 dagen niet lukt, 4 avonden is geen verplichting!

Verjaardag leerkrachten

Morgen is het de hele ochtend feest want alle leerkrachten zijn een jaartje wijzer en ouder geworden.

Om 12.00 uur zijn de kinderen vrij en dan begint het Pinksterweekend.

Kampweek groep 8

Dinsdag a.s. zwaaien wij om 8.30 uur de kinderen van groep 8 uit die stoer op de fiets naar Texel vertrekken voor een kampweek. Wij zijn blij met de hulpouders en chauffeurs en hopen op een mooie kampweek. De weersvoorspellingen lijken goed en dan hebben de kinderen en begeleiders een beetje tegenwind op de heenweg er wel voor over:)

De kampleiding bestaat uit juf Ilona, juf Sacha, meester Ivo en juf Theresia