Vandaag Zomerfeest en 'Aangehaald'(vrijdag 23 juni)

23-06-2023

Vandaag!!!

Sokken in gymtas

Studieochtend

Humanitas vakantiedagen

Zomerkampen

Jeugd en gezinscoach

Vandaag!!!

Benedictus Zomerfeest van 17.00-19.00 op het schoolplein. U komt toch ook 😊

De winst komt namelijk ten goede aan een leuke activiteit voor de kinderen.

Neemt alstublieft wat kleingeld mee om de knutsels van de kinderen te kopen?

Voor EUR 3,- kunt u een stempelkaart kopen, waarmee de kinderen 6 activiteiten kunnen doen bij de kinderen van groep 8.

We hebben ook een rad van fortuin met leuke prijzen en een echte poffertjeskraam.

Bij de bar kunt drankjes en snacks contant betalen of met een QR code.

Wij hebben er ontzettend veel zin in en hopen op net zo’n grote opkomst als vorig jaar!

p.s. Wilt u tijdens het feest ook een oogje op uw kinderen houden?

Gymtas met sokken

Kinderen hebben met dit weer meestal geen sokken meer aan en gaan met blote voeten in de gymschoenen. Dat voelt zanderig en niet fijn. De vakleerkracht heeft het verzoek om in de gymtas een stel sokken te doen.

Studie-ochtend

Woensdag 28 juni is een nascholingsdag voor leerkrachten en dan zijn de kinderen vrij.

Humanitas vakantiedagen

Heb jij zin in een paar dagen vol sport, spel en gezelligheid? En ben je tussen de 7 en 11 jaar oud? Doe dan mee met de Kindervakantiedagen van Humanitas Noord-Kennemerland. Samen met andere kinderen beleef jij avonturen! Zie folder in de bijlage.

Zomerkamp 24-tot 28 juli

Zomerkamp Heiloo bestaat uit 3 leeftijdscategorieën, op basis van de groep van de basisschool waar de kinderen dit schooljaar in zaten. Het zomerkamp vindt overdag plaats, waarbij de kinderen thuis slapen. De jongste groep (groep 3 & 4 van de basisschool) en middelste groep (groep 5 & 6 van de basisschool) zijn dagelijks van 9:30 uur tot 15:00 uur aanwezig. Zij blijven voornamelijk op de ijsbaan en in het bos eromheen. De oudste groep (groep 7 & 8 van de basisschool) is iedere dag van 9:30 uur tot 16:30 uur aanwezig. Deze groep zal ook activiteiten in de omgeving ondernemen en dus vaker op de fiets springen! Deelname aan Zomerkamp Heiloo kost €60,- per kind, voor de hele week. Kaarten zijn verkrijgbaar via www.sportenbewegeninheiloo.nl. Er is in totaal plek voor 100 kinderen. Vol is vol! Buurtsportcoach Bart Ploeger: b.ploeger@alkmaarsport.nl of 06-28493955.

Jeugd en gezinscoach

Aanmelding sociaalteamheiloo@debuch.nl VOOR VRAGEN: Marjon Hooglander Jeugd en Gezinscoach BUCH GSM: 06 212 33 795 E-mail: m.hooglander@buch.nl Werkdagen: ma t/m do